A.N.N.O.Y.E.D

Assalamualaikum wbt,

Annoyed. Yup. Being me, i am easily get annoyed and devastated.

Aku tau pemarah tu tak baik. Pemarah tu sifat syaitan. Tp aku pun manusia biasa. Ada perasaan dan nafsu. Im the A type..so wat??

THINGS THAT MAKE ME ANNOYED:
  • Waiting
  • Unplanned
  • Unorganised
  • Dikunjung tetamu tak diundang, or datang umah main terjah je..x belajar courtesy eh..sian..x kira la weekend ke weekdays - i just dun like it okay so wat? 
  • Terhegeh2..tercangak2  - slow making decision
  • Tak angkat call, pastu tak return call/message - lain kali telefon campak kat sungai!
  • Interrupt the way i bring up my kid - nasihat boley tp dun over kay..keep it to urself, i dun need it!
  • Command aku to do this and that in life - if you have tons of dream, strive it ur own, never hope other people will do it for u!
  • Berlakon angel - xtaula korg penah  encounter ke tak..but maksud aku..just b urself, never berlagak baik bcoz lambat laun org akn tau da true colour..ada paham?!
  • Pompuan yang mengada2 - dependant n tak berdikari..tolongla! Tak reti itu, tak reti ini..ish tampokan aje!
  • N DA LIST GOES ON........
setakat ni ini je yg aku bleh pk..because y? because im so irritated rite now!!

O Allah..please forgive me...susahnya belajar sabar..setaip kali amarah tu datang..pala aku mcm berasap..then start shivering..aku tau..mau kne heart attack aku kalau berterusan mcm ni...

Sungguh aku sedang belajar..in a damn hard way okey sbb baaaaaaaaayak annoying things surrounding me. Sigh.

Dahla..baik aku amik wudhuk..pala dh sakit ni!


Annoyed,
Keceque

Ulasan

  1. Allahu Allah, Lama kak alin tak sempat2 nak mai sini.

    Sekali Mai, ha tu dia...(^_^)

    Sabar ye dik, syukur tak keluar segala kuntau ye..

    Apapun, tak salah be as yourself, teruskan kuatkan diri, saling terima menerima, seperti mana Rahman & rahiim nya sifat Allah, yang seringkali beri kita ruang untuk nikmat bergembira dan berasa syukur dengan segala kurniaan yang diberi...

    You are doing a Great, I believe! (^_^)

    p/s: kak ada whatsapp kamu, dapat tak? dok tunggu reply juga...

    BalasPadam
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

yang Mulia Encik2 dan Puan2 tukang komen...

Catatan Popular