journey of a thousand miles started with da 1st step..

Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah2 syukur, setelah berabad lamanya aku menyimpan azam nak create my own kemerepekan dan kemerapuan blog, akhirnya hari ni terealisasi...syukur2..mr. hubby! i did it!huhu
wah ketinggalan zamannya ko jah...takpela sekurang2nya aku dah mula dari duk terlongok pikir bila nak start menconteng..hehe
aku bukanlah sasterawati apatah lagi penulis agung, aku cuma nak share segala pengalaman, perjalanan hidup dan kongsi luahan rasa...kongsi ngan sapa? budget ada reader je..hehe
kongsi dengan diri sendiri la...menulis pon satu cabang seni juga, ada orang expresi feeling dengan melukis tp aku prefer menulis....
Penghargaan tak terhingga buat mr. hubby yang tak jemu beri support utk aku start blog nih..at least i've found sumthing that i love to do...yeay!
semoga apa yang aku catat dan rakamkan hari ini dan hari2 seterusnya dapat memberi manfaat dan kenangan yang baik untuk aku dan bakal reader (hado ke..hehe)...May Allah bless us all...insyaAllah...

Love,
Keceque

Ulasan

  1. Let me be the 1st to comment. Yeay!!!
    Happy sharing, my dear best cousin.

    xLOVEx

    BalasPadam
  2. I wil b ur reader my dearie bff. I know u can do it...chaiyok chaiyok!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. tahnks dear my bff, sahabat sampai syurga..hehe love u yan..

      Padam
  3. aku adalah peminat setia mu...cinta hingga ke syurga...hehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaAllah..bawalah daku bersama ke syurga sayangku... hehe

      Padam

Catat Ulasan

yang Mulia Encik2 dan Puan2 tukang komen...

Catatan Popular