Im back!Life goes on....

Assalamualaikum wbt,

Hari ni dah masuk 5 hari aku balik dari Surabaya n continue my usual daily life...

Lamanya tak update blog tapi masih tak berdaya....letih dan kemalasan melanda diri...insyaAllah weekend ni aku update pasal Surabaya...

Kami touch down LCCT 14 March 2013 pukul 830pm and reach my parents house lebih kurg kul 10 mlm. Kenduri pun dh over...first yg aku nk buat adalah peluk my hunny bunny Auni Syaurah..miss her a lot!!!
InsyaAllah bubu tak tinggal Auni lagi lepas ni....

Saudara mara masih ramai ada kat umah...terima kasih  tak terhingga diucapkan..semoga doa kalian diberkati dan dimakbulkan Allah...kawan2 Aslam pun raaamai yg dtg...he looks ok n ceria...

Malam tu lepas htr Nina ke umah maklong, me hubby n Auni balik KL, sgt penat n balik semula ke kampung the next day. Stay 1 nite hari Sabtu htr diorg ke airport.

Tgh hari aku dh start demam..agak menggigil2 jugakla..maybe sebab penat kot...aduiii...so sementara mama abah n Aslam check in, aku pi tdo dlm keta dulu pastu en somi call, aku gagahkan badan utk berkumpul ngan all family members to say gudbye...

Sedih rasa hati tp think positive...semoga penghjrahan ini memberi sinar baru kepada Aslam, dikuatkan hatinya dan disembuhkan penyakitnya....terima kasih semua saudara mara dan sahabat2 Aslam yg sudi dtg ke airport...

Tgh2 kedemaman tu aku dengar kwn2 Aslam sebut "Lam, ko kene balik sini sehat tau, insyaAllah.."
Semua beri semangat, harapan dan doa yg baik2..terima kasih...Aslam hanya mengangguk dan senyum....

Mama, abah dan Aslam (atas wheelchair). Maaf gambar tak jelas. Ini pun curi dari FB Nina..hehe..masa ni aku tgh demam, batt fon pun habih so tak daya nk amik gambo segala...

Moment yg aku paling sedih bukan masa aku salam2 dengan abah mama n Aslam tp Auni menangis n panggil2 abah n mama...atuuu....neneekkk...tak tahan betul rasanya....hati ni dhla sedih, bila anak aku meraung macam tu..lagila luka hati aku...papaepun semoga selamat semuanya...

Hari ni mama update dlm FB....semua sihat..n ok..alhamdulillah..yaAllah Kau peliharalah keluargaku di sana...

according to mama : after solat isyak @ masjid nabawi..Aslam nmpk sihat kan..alhamdulillah...


Pasal aku pulak...start hari Sabtu aku demam kan..then Ahad ok...Isnin keje cam biasa tp semalam aku kne cirit birit...makanya EL sbb tak gamak nk amik MC...lepas cuti panjang kot!..huhu...cobaann....so ketidaklaratan melanda...tgula weekend ni kalau free aku update pasal Surabaya...meanwhile baca dulu coretan kazen ku yg pantas...kat sini


*aku nak ucapkan terima kasih pada Emirates n KLIA atas servis yg cemerlang...Aslam dibawa dengan wheelchair dari tempat check-in sampai ke pintu kapal terbang. According to mama lagi, dlm flight Aslam sakit, then dia diberi 1 more seat utk lay down, waktu transit di Dubai, Emirates provide special room utk Aslam rehat, n sampai di airport Madinah, sekali lagi servis wheelchair...very accommodating, syukran!




Love,
Keceque

Ulasan

  1. Huhuhu..betul..betull sedih masa Auni nangis panggil Atu & nenek...

    Alhamdulillah Emirates cemerlang.Tak dapat bayangkan camne keadaan masa Aslam sakit dlm flight tu...Syafakallah!

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah, semuanya selamat berangkat dan sampai di bumi Madinah. Kak yang sekadar hanya membaca turut sama macam merasa apa yang dirasai...huhuhu....

    Semoga Keceque pula terus kuatkan diri dan segera disembuhkan Allah. Ameen..

    BalasPadam

Catat Ulasan

yang Mulia Encik2 dan Puan2 tukang komen...

Catatan Popular