Recap May : Burger Bakar Abang Burn, Felda Residence Hot Spring and Pau Hainan Tanjung Malim (part 1)

Assalamualaikum wbt,

Sebelum bulan May berakhir..baiklah aku update apa2 yang tertinggal sepanjang bulan nih..
Selesai kenduri tahlil, mama n aslam kembali ke Madinah pada 29 April 2013. Tinggallah kami dan abah teruskan kehidupan.

1st May labour day...then aku sambung cuti 2nd n 3rd sebabnya?

Ish aku tak tau pasai pa last year aku excited sgt nk jln2 so aku rancang banyak cuti2 tp perancangan Allah yg lebih baik...dugaan datang bertimpa2 tahun nih tp nk buat cemana, aku dh beli bebrapa kupon/pakej utk cuti2, nk burn memg sgt membazir..makanya aku teruskan jugak plan...

So 2nd n 3rd May, kami dh book hotel di Felda Residence Sungkai. Sebenarnya dh lama teringin nk pi, ramai yg kata best, sesuai utk relaxing. Aku book thru agoda and dptla rate RM180/nite including bfast and 2 entrance tiket for 2 days...berbaloi2...

Rancangan asalnya adalah pergi ber3 je..me, en somi and Auni. Tp aku kesian kat abah..abah mesti sunyi duk sorg, plus baru je menerima kehilangan so kami decide utk bawak abah sekali.

Malam labour day abah dtg tdo umah sbb esok pg2 nk gerak ke Sungkai. So mlm tu aku bawak abah mkn Burger Bakar Abang Burn.

BURGER BAKAR ABANG BURN, FOODCOURT TAMAN DAGANG, AMPANG.

Aku kan gila burger bakar, since makan BB yang tak sedap di wangsamaju hari tu, aku ban dah BB k*w2.
Ok jom layan gmbr BB Abg Burn..terbaikk... 

abah: beef original RM8 kot

en. somi: burger beef cheese leleh RM12 kot

aku: meatball set RM9.90
selapas makan meetball ini, aku dh tak teringin meetball ikea hokkay..hehe



meatballs meletopp!

senarai menu

 Overall, memg sgt puashati..service pun cepat, makanan tiptop cuma air je lambat gila...last2 kami chow and sambung minum kat kedai mamak...hahaha...bawak abah..fhm2 je la..mana reti tunggu lama2...
pastu balik umah packing apa yg patut..jom ke sungkai!!!!!!weee!!!!



to be continued...


Love,
Keceque

Ulasan

Catatan Popular