Sahabat sampai syurga..

Assalamualaikum wbt,

Kawan ketawa senang dicari..kawan berduka..?

Betul ke?Sukar dicari?

Aku?
Alhamdulillah3x..Allah kurniakan sahabat yang benar2 baik hati...
Kami kenal sejak usia 18 tahun..sama2 mengharungi zaman remaja bersama2 since our Uni time...The BFF remember?

Sejak 2 minggu yang lalu..keadaan Aslam sangat kurg stabil sebenarnya tapi aku tak sanggup nak update di blog..terlalu private dan rasanya biarlah kami simpan..harapnya doa kalian dan kita semua tak putus untuk Aslam...

Mama adalah satu2nya individu yang aku akn share segala kisah hidup..tiada rahsia..at all!
Since mama was away..beribu batu n medium utk kami sharing amat terbatas..via media alam maya..aku rasa aku hilang tempat mengadu...maka kepada sahabat2 la aku share segenap rasa hiba ni...of course kepada my beloved cousin Nina pun aku share..thanks all!

Benar, aku belajar utk terima segala ketentuan dan serahkan segalanya pada Allah..tp aku pun manusia biasa..adakala aku rapuh juga..aku perlukan nasihat dan sokongan dari teman...

Alhamdulillah..biarpun kami hanya berkomunikasi via wassup..tp benar2 cukup and aku amat2 terharu dengan hati ikhlas kamu semua wahai sahabatku...Allah saja yang dapt membalas segala rasa sayang itu..terima kasih BFF..terima kasih Allah...



 terima kasih sahabat..aku sayang korang semua...anda semua yang lain...aku doakan kalian berjumpa sahabat2 sampai syurga macam aku..insyaAllah....

nota kecik:duit BFF adalah duit contribution kami tiap2 bulan utk kegunaan bersama...thanks for the offer guys tp xpe...insyaAllah boleh digunakan utk manfaat lain...


Love,
Keceque

Ulasan

Catatan Popular