Muffin Comel @ Occubite

Assalamualaikum wbt,

Tadi aku pi lunch kat wangsawalk, then on my way back, aku notice there's 1 new kiosk dekat depan 'each a cup', sape slalu pi WW tau kot kat mana, rasanya kiosk ni baru tak baru sgtla, aku yg dh lama tak jenjalan kat sana, last pun pi lunch ngan bff, Shad couple of weeks ago, itupun just mkn then chow

so kiosknya adalah:

nama kiosk ni Occubite, harga adalah seperti di skrin sana

basically they sells muffin n coffee, not bad la aku tgk mcm2 jenis ada, tu yang aku terpedaya tu makanya aku pun...

mengalami kerugian sebanyak RM13.80 for a box of 6..hehe

then lepas bayar tu aku cubala beramah mesra ngan sales asst tu, pastu dia bg cam discount card, BUY 1 FREE 1, so dia bitau mmg kiosk ni baru bukak, ada 3 branch bla bla bla...sila tgk details di website mereka k...


so sesapa yg nk buat apa2 event bolehla beli muffin mereka yg comels2 ni..aku dh rasa satu..hmm..not bad..boleh tahan..takdela wow sgt tp ok la..muffin wangi n lembut...
aku bg rate 3/5


Love,
Keceque

Ulasan

  1. Mcm bijou la ni kot...
    Best2...boley try....

    BalasPadam
    Balasan
    1. yan..bijou tu natang mende pulop..?hehe
      maklumla saye orang kapung je...hehe

      Padam

Catat Ulasan

yang Mulia Encik2 dan Puan2 tukang komen...

Catatan Popular