Kaki Jalan...

Assalamualaikum wbt,

One of the reason y aku nk create blog adalah sebab aku suka jalan2 n mkn2...normally b4 aku travel mana2 or nk try mana2 tempat mkn aku akn survey dulu..standardla tu kot kan..so kat mana aku survey n cari info..tentula from blog2..aku suka blogwalk utk dptkan review..baca pengalaman org...i found it very useful...

Sbb tu aku semangat nk ada blog utk aku share benda yg sama bila aku pi mana2..btw, tahun lepas 2012 syukur alhamdulillah rezeki nk berjalan tu ada..sedar tak sedar ada few places jugak aku smpai..yg paling aku happy dan bersyukur, tertunai jugak impian untuk mengerjakan umrah...alhamdulillah...terima kasih mama yg sudi sponsor perjalanan kami...(fyi my mom works in Saudi, she's a nurse..huhu), so kiranya our Umrah ni sbb beliau nk sgt jumpa cucu yg beliau tinggalkan selepas 2 bulan n bg hadiah honeymoon utk kami..haha hadiah honeymoon la sgt...

Aku akn buat serba sedikit contengan perjalanan dlm masa terdekat ni..antara tempat yg aku pi...
  • Jan 2012 - Langkawi
  • March 2012 - Umrah
  • August 2012 - Filipina
  • September 2012 - Penang
  • November 2012 - Cameron Highland
InsyaAllah nnti aku upload gambar2 n buat catatan sket..maklumla dh hampir setahun berlalu..ada yg aku ingat ada yg tak..so tgkla nnti cemana...

Plan utk 2013 cemana eh..hehe sebenarnya ada beberapa tempat yg dh dlm perancangan..hopefully semuanya berjalan lancar n insyaAllah aku akn update...semoga jadi manfaat...

me with my lovely doter, Auni n my fav scone @ CH




Love,
Keceque

Ulasan

Catatan Popular